Ostatnie zmiany w handlu zagranicznym były dość dramatyczne. W wyniku zwiększonej konkurencji i pojawiania się nowych rynków ustanowiono więcej zasad i przepisów. W ogólnym rozrachunku zmiany te zapewnią przejrzystość i zaufanie, ale w niedalekiej przyszłości spowodują pewne trudności dla brokerów walutowych. Ze względu na spadek zasięgu organicznego i zakazy reklam nałożone przez kilka różnych platform mediów społecznościowych i wyszukiwarek, sprzedaż usług forex stała się trudniejsza. Dlatego niezwykle ważne jest, aby skupić się na sprawdzonych praktykach w biznesie i marketingu. Oto pięć metod marketingowych, które zalecamy, aby przyciągnąć nowych klientów bez płatnych reklam i płatnych mediów społecznościowych. Programy lojalnościowe Baza lojalnych klientów jest podstawą sukcesu każdej firmy, ponieważ zadowoleni klienci są bardziej skłonni do kupowania większej liczby ofert, dostarczania konstruktywnej krytyki, publikowania pozytywnych recenzji online i promowania firmy w publicznych grupach dyskusyjnych. Firmy mogą korzystać z istniejących funkcji systemu MetaTrader, które rozdzielają bonusy doświadczonym traderom i agentom dystrybucyjnym. Usługi zarządzania pieniędzmi Dodając zarządzanie pieniędzmi do swoich usług maklerskich, możesz przyciągnąć i zatrzymać doświadczonych handlowców forex, inwestorów i początkujących, aby rozwijać swój biznes. Skuteczni menedżerowie pieniężni mają zwykle dużą bazę fanów i sieć wsparcia, za pośrednictwem której rekrutują nowych klientów. Jeśli jesteś właścicielem firmy handlującej forex, dobrym pomysłem może być ponowne przemyślenie sposobu generowania potencjalnych klientów w celu rekrutacji potencjalnych klientów. Social Trading Opportunities Po wzroście popularności w 2016 r. rozwiązania do handlu online są obecnie jedną z najbardziej poszukiwanych ofert finansowych na wschodzących rynkach forex, takich jak Indie, Tajlandia, Malezja i inne regiony. Idea handlu społecznościowego jest prosta: doświadczony trader oferuje swoją metodę innym traderom w zamian za udział w ich zyskach (lub opłatę abonamentową za usługi takie jak MetaTrader Signals i eToro). Tradycyjny handel na rynku Forex współistnieje ze społecznością handlu społecznościowego, ale można połączyć te dwa elementy, aby zdobyć więcej konsumentów. Forex Trading Awareness Ponieważ obsługują tak szeroką gamę handlowców, materiały szkoleniowe, prognozy i wskaźniki handlowe są nadal poszukiwane. Ten zakres handlowców obejmuje zarówno początkujących, jak i doświadczonych handlowców. Jednak czasami trafiamy na wykłady i publikacje dotyczące sprzedaży, wyboru brokera forex i innych podobnych tematów, które są albo przestarzałe, albo po prostu nudne. Obecnie użytkownicy oczekują szczegółowych samouczków, które odpowiedzą na wszystkie pytania. Daje też doskonałą okazję do zwiększenia skuteczności marketingu cyfrowego poprzez skupienie się na mniejszej liczbie tematów. Marketing cyfrowy dla brokerów Forex Promowanie nowych usług jest łatwiejsze dla Twojego brokera dzięki marketingowi cyfrowemu. Jednak branża finansowa w 2018 roku miała wiele ograniczeń i restrykcji, które wpłynęły na reklamę i promocję online. Większość różnych platform mediów społecznościowych zakazała promocji kryptowalut, a wyszukiwarki w większości usunęły wszelkie odniesienia do usług i produktów komercyjnych. Istnieje jednak kilka podejść, które można wykorzystać do włączenia taktyk marketingu cyfrowego. Poniżej znajdują się podstawowe strategie marketingu cyfrowego, które można połączyć w skuteczne strategie CPA dla partnerów Forex, aby odnieść sukces: Optymalizacja wyszukiwarek Blogowanie i marketing wpływowy Czat i przesyłanie wiadomości Monitorowanie forum i mediów społecznościowych Programy partnerskie CPA na rynku Forex w celu inwestowania większych dochodów Marketing . powiedzie się, gdy klient dołączy bezpośrednio przez promowany link, co jest przydatne dla marketingowców stowarzyszonych skupionych na rynku forex. Jednak kampanię można udostępniać na wielu innych platformach. Powszechnym błędem jest przekonanie, że marketing afiliacyjny Forex nie może generować „prawdziwych pieniędzy”. Jest to powszechne nieporozumienie wśród tych, którzy tego nie doświadczyli i nie doświadczają. Zbiór programów partnerskich CPA forex, w które powinieneś zacząć inwestować, aby zwiększyć swoje dochody: Algo Affiliates Olavivo Dataify.Link Advendor Partnerzy Acceleration Final Thoughts, nawet jeśli widzisz, że masz ograniczony budżet reklamowy, nawet jeśli mają ograniczony budżet reklamowy. smycze taktyczne o znacznie wyższej jakości. Ci potencjalni klienci również nie są generowani na podstawie rekomendacji, ale przechodzą przez rozbudowany lejek sprzedaży, który koncentruje się na edukacji i płynnym świecie e-commerce. Reklama w telewizji Celem jest zwiększenie ich szans na zostanie płacącymi klientami.